Návody

Tu môžete nájsť odpovede na niekoľko najčastejšie kladených otázok a riešenia pre najčastejšie problémy našich zákazníkov. Pokiaľ máte otázku alebo problém, najskôr skontrolujte či tu nenájdete riešenie. Ak sa tu odpoveď alebo riešenie vášho problému nenachádza alebo mu nerozumiete, kontaktujte nás a my vám radi pomôžeme.

Názov Filter:
Nové ceny kapitácie a niektorých výkonov od 1.9.2018 pre VLD v SVLS - len pre poisťovňu 24
Nastavenie cenníkov pre ZDRAVITU od 09.2018
Postup ako upraviť faktúru vygenerovanú programom na systém KUM
Nové ceny kapitácie a niektorých výkonov od 1.7.2018 pre VLDD v ZAP - len pre poisťovňu 24
Inštalácia ovládačov pre sieťové karty Realtek (Windows 10 verzia 1803)
Odporúčané nastavenie aktualizácií Windows 10 Pro
Návod na zapnutie služieb eRecept verzie 2
Návod na opravu neprenášajúcich sa certifikátov z ePZP karty
Návod na opravu opakovaného zadávania PIN pre ePZP karty
Základné podmienky pre prevádzku programu WinAmbulancia na Vašom počítači
Ako preniesť WinAmbulanciu zo starého počítača na nový
POISŤOVNE - Dispenzár – Návod na použitie
NCZI - Ročný výkaz o cezhraničnej zdravotnej starostlivosti U(MZ SR) 1-01 za rok 2017
NCZI - Ročné štatistické výkazy
eRecept - typy a triky, ako to správne a efektívne používať ?
Ako si vybrať ten správny počítač? Kde sa dá a kde nemá šetriť
Windows 10. Ako ďalej?
Čo robiť, ak Váš program WinAmbulancia nepracuje korektne ?
Ako zrušiť nefunkčné uzamknutie
Ako nastaviť program pre prácu v sieti ?
Ako zálohovať vo WinAmbulancii?
Používanie programu pre viac lekárov
Opravné a aditívne dávky – ako na to ?
Ako zadať odosielajúceho lekára u špecialistu a zastupovaného lekára u praktika, pediatra alebo gynekológa ?
Ako správne preregistrovať pacienta a ako overiť a opraviť rozpory v histórii poistenca
Ako využiť program na celú obrazovku ?